Sabtu, 22 Oktober 2011

aku dalam dilema TT^TT

oh ye... rupa2nye ade gak cerita yang aku nak kongsi hari ni....
jom cakap aku dalam dilema ye.. dalam dilema
tapi dilema aku ni bukan jenis dilema pencintaan ok2
aku dalam dilema sama ada nak pergi rombongan sekolah ke cameron highland atau aku nak beli violin
memang kalau aku pergi cameron aku tak dapat beli violin la...... kalau aku beli violin memang aku tak dapat ikut kawan2 aku lah.....
huahhhh!!!!!! kalau boleh dua2 aku nak (huhu tamaknya haha :D )

aku nak pergi cameron sebab kat sana sejuk ... aku suka tempat sejuk,eh ade ke orang benci tempat sejuk? macam tak de je haha :D
amik kat google


memang charming pon tempat tu...hhuhu nak pergi sana!!!! paling best pasar malam yang kat brinchang kat situ macam2 ada memang tak sah lah kalau pegi cameron tapi tak pegi pasar malam tu sangat2 seronok boleh shopping! hehe :D
lagi best masa pergi kat pasar tu ada ais krim strawberry hehe saya suka! saya suka!

kalau aku pergi cameron aku tak dapat violin yang memang dah lama aku nak beli tu....

amik kat google
                                                               


benda ni pon aku nak memang nak sangat la... kalau lah aku boleh dapt dua2 sekali kan best......sungguh tamak kan?
aku suka benda ni sebab bunyi dia best sangat2 best selain daripada benda ni nak gak aku belajar main piano tapi... nak buat cam ne kan? piano terlalu mahal bagi ku.........

nak dua2 tak boleh ke? 

                                                                                  

+





nampak tak ?
                                  kalau boleh aku nak pergi cameron dalam masa yang sama aku  dapt beli violin ni?
                                  aku dalam dilema..............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan